Rosewille
Rosewille



 
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Seneste emner
» Love the same sex as me
My beloved Samurai (xxx) Icon_minitimeOns Okt 29, 2014 2:15 am af Hauraki

» news
My beloved Samurai (xxx) Icon_minitimeLør Maj 10, 2014 12:11 am af Hauraki

» news
My beloved Samurai (xxx) Icon_minitimeLør Maj 10, 2014 12:10 am af Hauraki

» Blandet
My beloved Samurai (xxx) Icon_minitimeLør Maj 10, 2014 12:04 am af Hauraki

» Rejser
My beloved Samurai (xxx) Icon_minitimeLør Maj 10, 2014 12:04 am af Hauraki

» Digte
My beloved Samurai (xxx) Icon_minitimeLør Maj 10, 2014 12:03 am af Hauraki

» Overnaturligt
My beloved Samurai (xxx) Icon_minitimeLør Maj 10, 2014 12:02 am af Hauraki

» Sangtekster
My beloved Samurai (xxx) Icon_minitimeLør Maj 10, 2014 12:01 am af Hauraki

» Yuri
My beloved Samurai (xxx) Icon_minitimeLør Maj 10, 2014 12:01 am af Hauraki

Mest aktive emnestartere
Hauraki
My beloved Samurai (xxx) Vote_lcapMy beloved Samurai (xxx) Voting_barMy beloved Samurai (xxx) Vote_rcap 
Most active topics
Varulvens Nat
My beloved Samurai (xxx)

 

 My beloved Samurai (xxx)

Go down 
ForfatterBesked
Hauraki
Admin
Admin
Hauraki


Antal indlæg : 350
Respekt : 0
Age : 32
Join date : 17/08/11

My beloved Samurai (xxx) Empty
IndlægEmne: My beloved Samurai (xxx)   My beloved Samurai (xxx) Icon_minitimeOns Mar 05, 2014 10:30 pm

Kapitel 1: Genforening med mere
Hver dag sad jeg og så mod skovene, jeg savnede ham så forfærdeligt. Men jeg vidste også, at det var for farligt for ham at vise sig, nu da mange var gået på battousai jagt. Jeg gik ind for at træne Yahiko, men mine tanker var hele tiden på Kenshin. Yahiko ramte mig oven i hoved, og jeg for efter ham. "YAHIKO KOM SÅ HER!" skreg jeg rasende, men så så at Sanosuke kom bærende på noget. Jeg stivnede, da jeg så hvad det varm det var Kenshin. Jeg for ud til dem og fik Sanosuke til at ligge Kenshin i min seng. "Hvad er der sket ned ham" sagde jeg grædende, og tog Kenshin op og holdt ham ind til mig. "Jeg ved det ikke miss Kaoru, jeg fandt ham i skovene, det eneste jeg kan sige er, at han var bundet" sagde Sanosuke og gik ud for at hente Megumi.

Jeg så på Kenshin og kørte min hånd igennem hans røde hår. Hvem kunne dog finde på at gøre det mod ham. Jeg begyndte at græde, og nogle af mine tåre ramte hans ansigt. Han begyndte at åbne sine øjne, og jeg mærkede hans hånd mod min kind. "Du må ikke græde miss Kaoru, jeg er okay" sagde han svagt og kærtegnede min kind. Jeg brød ud i gråd og lagde mig så ned til ham og græd ind til ham. Han lagde sin ene arm om mig og holdt mig ind til sig. "Hvad skete der med dig Kenshin, du forsvandt bare, og så kom Sanosuke bærende på dig" græd jeg. Kenshin sukkede og tog sig til halsen. "Jeg havde hørt nogle mænd jagede mig, så jeg gik lidt rundt, men blev opdaget, og efter det er alt tåget" sagde han og lagde sit hoved på mit bryst. Jeg rødmede meget, men lod ham hvile sig.

En halv time senere kom Megumi ind, hun tjekkede Kenshins hals, mens han sov med hoved på mit bryst. "Hans hals er hævet, så jeg tror ikke, han vil kunne spise fast føde Kaoru" sagde hun. Jeg stivnede. "Men Megumi hvad skal vi så gøre?" sagde jeg bange og så på Kenshin. "En kvinde må amme ham" sagde hun og fniste lidt over mit røde ansigt. Jeg så, at Kenshin åbnede sine øjne, han så på os. Jeg løsnede min kimono og tog om hans ansigt og lagde hans hoved mod mit bryst. Megumi gav mig en pille, som skulle gøre så jeg producerede mælk. Jeg slugte den og rødmede. "Drik Kenshin" sagde jeg, og bed mig i læben. "Oro" sagde Kenshin og rødmede, men begyndte så at sutte på mit bryst. Jeg så hvordan mælken fra mit bryst kom ind i Kenshins mund, og rødmede så meget.

Da Kenshin var mæt, slap han mit bryst og dækkede det med min kimono, og tørrede sin læbe. "Hvor længe skal jeg spise sådan der miss Kaoru?" spurgte Kenshin. "Til din hals ikke er hævet mere Kenshin, så længe den er hævet, kan du ikke sluge fast føde" svarede jeg og rejste mig. "Hvil dig nu, jeg tjekker til dig senere" sagde jeg blidt. Kenshin nikkede og lagde sig til at sove, imens gik jeg ud af værelset. Jeg holdt min hånd på mit bryst og rødmede, tænk at Kenshin nu sov i min seng.

Jeg rystede på mit hoved og gik hen i træningssalen, for at få bonet gulvet, så det var klar til når der skulle trænes igen. Jeg ville gøre min far stolt, han efterlod mig jo kamp skolen. Men det var nu svært at lede en hel kampskole helt alene, og især når man var en kvinde. Jeg sukkede lidt, og tog en klud og gik igang med at vaske gulvet og løb frem og tilbage, for at vaske gulvet.

Da jeg havde fået det vasket, gik jeg ud og lavede mig en kop the. Men med et mærkede jeg nogle arme m mig, og vendte mig så om, og så at det var Kenshin som der holdt om mig. "Kenshin du burde altså blive liggende i sengen, til du er helt rask, ellers healer dn hals aldrig" sagde jeg bekymret. "Jeg kan ikke lide, at du skal tvinges til noget, bare fordi at min hals er hævet miss Kaoru, jeg kan jo se, at det gør dig meget utilpas" sagde Kenshin. Tænkte han virkelig på, hvordan jeg havde det med at skulle amme ham. Jeg kom helt til at tænke på mine følelser for ham, og tog så lidt fat i min kimono.

"Kenshin kan du lide mig?" spurgte jeg nervøst og så på ham. "Hvordan mener du miss Kaoru" sagde Kenshin, og fik mig til at se ind i hans smukke lilla øjne. Jeg sank, hvordan skulle jeg dog spørge ham, om han kunne lide mig mere end en ven. Med et mærkede jeg et hårdt skub i ryggen, så jeg ramte ind i Kenshin, og vores læber mødtes i et kys. "Oro" lød det fra Kenshin. Jeg rødmede meget, og kunne høre, at Yahiko stod og var ved at flække af grin. "Man hvor ser I dog sjovebud, især dig grimme" sagde han. Jeg så vredt på ham, og ville løbe efter ham. Men så at Sanosuke gav ham et slag oven i hoved. Kenshin så på dem, og begyndte at le. Vi så alle forvirret på ham, men da hans latter var så varm, som den nu engang var, begyndte vi andre også at le. Megumi kom hen til os. "Hvad er det så, som I alle griner sådan af, hvad er jeg dog gået klip af" sagde hun. Jeg sagde intet, og så bare på Kenshin. Men selv Kenshin sagde intet om, hvad der lige var sket. Så der blev ikke spurgt mere til det.

Nogle uger senere var hævelsen i Kenshins hals forsvundet, og han kunne spise fast føde igen. Det var godt syntes jeg, selvom jeg faktisk havde nydt, at Kenshin havde drukket fra mit bryst. Jeg hang noget tøj op på tørresnoren, og sukkede lidt. Jeg måtte tage og glemme det, selv Kenshin ville da sikkert gerne glemme det.

Med et blev der lagt muskuløse arme om mig, og jeg vendte mig om. Det var Kenshin, han hev mig ind i sin favn og holdt mig meget tæt ind til sig. "Miss Kaoru du spurgte for nogle uger siden,nom jeg kunne lide dig, nej jeg kan ikke kun, jeg elsker dig faktisk, men jeg skulle lige have mod til at fortælle dig det" sagde Kenshin blidt og kærligt. Jeg så overrasket på ham, han elskede mig. Han kørte sin hånd ned over min kind, og løftede min hage. Jeg mærkede hans varme læber mod mine, og lagde derefter mine arme om hans nakke, og gengældte hans kys. Efter lidt tid slap vi hinanden og grinede glade. Nu havde jeg noget, som Megumi ikke havde, nemlig Kenshin, og det kunne hun ikke tage fra mig.

Den aften skulle Megumi overnatte i huset, så Kenshins seng var blevet rykket ind til mig. Jeg sad og flettede mit hår, og så hvor tæt Kenshins seng var på min. Kenshin kom ind, lige da jeg stod og skiftede om til min nat kimono. Han gik hen til mig, og tog om mig. Jeg smilede glad, og vendte mig om.

"Bliv min Kaoru, bliv min elskede" sagde han, og tog en ring op af sin lomme. Jeg så på ham, han friede...friede til mig. Jeg lagde mine hænder op for min mund. "Åh ja Kenshin, ja af hele mit hjerte" sagde jeg og kyssede ham. Han satte ringen på min finger, og gengældte så kysset længe. Vi lagde os i vores senge, og jeg lagde mit hoved på hans brystkasse. Efter lidt tid sov vi i hinandens arme, og med et smil på vores læber.


Sidst rettet af Hauraki Ons Mar 05, 2014 10:36 pm, rettet 1 gang
Tilbage til toppen Go down
https://rosewille.danskforum.net
Hauraki
Admin
Admin
Hauraki


Antal indlæg : 350
Respekt : 0
Age : 32
Join date : 17/08/11

My beloved Samurai (xxx) Empty
IndlægEmne: Sv: My beloved Samurai (xxx)   My beloved Samurai (xxx) Icon_minitimeOns Mar 05, 2014 10:32 pm

Kapitel 2: Forårets elskende
Den næste morgen morgen vågnede jeg ved, at Kenshin rejste sig op. Jeg gned mine øjne, og så på ham. "Godmorgen Kenshin" sagde jeg og strakte mig. "Godmorgen Kaoru" sagde Kenshin og kyssede min pande. Jeg smilede glad, og så på ham. Han lagde mig ned, og kyssede min hals. Jeg rødmede og nød det, for det føles så godt.

Med et mærkede jeg Kenshins hånd mod mit bryst. Kenshin så ind i mine øjne. Han kørte to fingre mod mit underliv, og tog på mit bryst med den anden hånd, imens han slikkede min hals. Jeg bed mig i fingeren, for ikke at stønne af det. Kenshin hev kimonoen af mig, og suttede på mit bryst for at pirre mig. Jeg kunne ikke holde mine støn tilbage mere. Kenshin stak sine to fingre ind i mit underliv, og bevægede dem frem og tilbage i mig. Jeg stønnede af det, og begyndte faktisk at skamme mig. Jeg var jo ikke gift med Kenshin endnu, så jeg måtte jo ikke stønne af ham. Han spredte mine ben, og slikkede mit underliv, så jeg blev helt våd af ham.

"Kenshin jeg føler mig ikke klar til det endnu" sagde jeg nervøst. For det virkede som om, at Kenshin virkelig havde lyst. "Ønsker du, at vi venter Kaoru, jeg vil nemlig ikke gøre dig utryg eller utilpas" sagde Kenshin kærligt. "Tror jeg vil være en god ide Kenshin, ellers får vi begge to bare problemer" sagde jeg, og fik min kimono på igen.

Kenshin kyssede min hals, og med et kom Megumi ind. Hun slog Kenshin i nakken, så han fjernede sig fra mig. Han gned sin nakke og så på hende. "Oro? Hvad var den lige for Midori?" sagde Kenshin. "Du gik over Kaorus grænser, mænd respektere ikke kvinder, og du respektere åbenbart ikke Kaoru, siden du forsøger på at have sex med hende Kenshin" sagde Megumi, og gjorde klar til at slå igen. Jeg lagde mine arme om Kenshin, og holdt ham ind til mig. "Han gør mig intet ondt Megumi, Kenshin er min, han er min forlovede" sagde jeg, og tog stegepanden fra hende. Hun så noget overrasket på mig, og var helt mundlam over det. Det morede mig, at det slog hende så meget ud, som det gjorde. Jeg gik hen og tog en hverdags kimono på, for ikke at være i min nat kimono. Megumi stirrede stadig på mig, så Kenshin skubbede hende ud. Jeg gik hen til ham, og lagde mine arme om ham. Han så på mig og smilede blidt.

Da vi kom ud, stod Yahiko og Sanosuke der. "Megumi fortæller, at I to har forlovet jer, hvornår ville I have fortalt os det" sagde Sanosuke. Jeg sukkede, når først de to vidste det, så ville hele byen snart vide det. "Vi blev først forlovet igår venner, så rolig nu" sagde Kenshin, og gik hen og lavede en stor madkurv. Da vi skulle til forårs festivalen, og der kunne man have sin egen kurv med. Jeg gik ud til Kenshin, for at hjælpe ham med kurven. Kenshin lavede vores mad, for det kunne jeg virkelig ikke finde ud af. Hvis jeg prøvede, så ville det bare brænde på, og det ville jo ikke du, når vi skulle til festivalen.

Da kurven var pakket, tog vi alle afsted hen til festivalen. Jeg holdt om Kenshins arm, mens vi gik, og var ligeglad med folks blikke. For mig var Kenshin det vigtigste, vi elskede jo hinanden. Det var det vigtigste, så kunne folks holdninger være lige meget.

Der var sat forskellige boder op, med mange ting som man nu engang kunne prøve. Yahiko og Sanosuke for begge hen til spisekonkurrencerne, de to var nogle værre ædedolke. Kenshin så på dem, og rystede på hoved af dem. Jeg hev Kenshin med hen til en tegner, for jeg ville gerne have en tegning af Kenshin. Men Kenshin betalte for, at tegneren skulle tegne et par portræt af Kenshin og mig. Han holdt mig tæt ind i sine arme, og vi så ind i hinandens øjne. Da tegningen var lavet, fik vi den og gik tilbage til de andre. De var stadig igang med spisekonkurrencen, men der var kun to tilbage, nemlig Yahiko og Sanosuke. Med et skubbede Yahiko maden væk, han kunne ikke mere, så Sanosuke havde vundet. Megumi kom hen til os, hun havde shoppet. Kenshin tog Yahiko med hen til en spand, hvor Yahiko så kastede op. "Sid du heller lidt ned, til du ikke skal kaste op mere Yahiko" sagde Kenshin, og uglede ham i håret. Han nikkede, og holdt hoved over spanden. Jeg hentede ham lidt vand.

Efter ti minutter var Yahiko på toppen igen, men vi holdt ham fra madkonkurrencerne, da vi ikke ville have, at han blev dårlig igen. Jeg så på en bod med Lotus blomster, og gik der hen, og tog en lyserød op. Den var så smuk, men da jeg så prisen, gik jeg væk igen. Kenshin så på mig, og gik hen til mig. "Er der noget som du gerne vil have Kaoru?" spurgte han, og lagde sine arme om mig. "Den lyserøde Lotus, men den er virkelig dyr" svarede jeg, og hev ham med væk fra boden.

Megumi og de andre tog fat i os og hev os med hen til et stort hus, som der var byens kirke.  Vi så på dem, og så på hinanden. Hvad havde de dog planer om. Megumi tog mig ind i et rum, og skiftede min kimono om til en bryllups kimono. "Vi vil sikre os, at du og Kenshin får hinanden, så I bliver mand og kone Kaoru" sagde Megumi, og satte mit hår op. Jeg så på hende og smilede glad. "Men hvem skal følge mig ind og give mig til Kenshin, min far og mor er jo døde" sagde jeg trist. "Det kan jeg da godt Kaoru, hvis jeg da må det" sagde Megumi og smilede blidt. Jeg krammende hende. "Mange tak Megumi, du ved ikke hvor glad det gør mig" sagde jeg glad.

Da jeg var gjort helt klar, åbnede Megumi døren og førte mig ind til Kenshin. Hun gav min hånd til Kenshin, og gik så hen til væggen og satte sig på knæ der med de andre. Kenshin og jeg satte os på knæ, på de puder som der lagde foran præsten. Præsten hældte en vin op i et lille keramik bære, som både Kenshin og jeg skulle nippe til. Jeg holdt mit blik sænket, og mærkede en hånd på min, det var Kenshin. Han tog det lille bære, og nippede til det. Jeg så på ham, og tog imod været, da han  rakte mig det. Jeg nippede af bæret, og rakte så præsten det. Han viftede med en røgelses lampe over vores hoveder, hvilket nu betød at Kenshin og jeg var gift. Kenshin løftede min hage og kyssede mig på munden. Jeg gengældte kysset, og kom til at græde af glæde.

Vi gik alle sammen udenfor, og der stod mange, og alle smed Lotus og lilje blade på os. Det viste sig, at mens Kenshin og jeg blev viet, så havde Yahiko været ude og sladre m det. Vi festede hele aften, lige til at festivalen sluttede. Der efter gik vi alle hjem, dog havde Kenshin løftet mig op i sine arme, da han gerne ville være mig. Da vi kom hjem, var vi alle så trætte, at vi intet orkede, selv ikke Kenshin og mig, så vi gik alle bare i seng for at sove. Det havde været en fantastisk dag, og jeg var helt sikker på at imorgen ville blive lige sådan.
Tilbage til toppen Go down
https://rosewille.danskforum.net
Hauraki
Admin
Admin
Hauraki


Antal indlæg : 350
Respekt : 0
Age : 32
Join date : 17/08/11

My beloved Samurai (xxx) Empty
IndlægEmne: Sv: My beloved Samurai (xxx)   My beloved Samurai (xxx) Icon_minitimeOns Mar 05, 2014 10:34 pm

Kapitel 3: Hed Elskov
Jeg vågnede tidligt den følgende morgen, og så på Kenshin. Han sov stadig meget tungt. Noget af hans smukke røde hår lagde over hans ene øje, så jeg fjernede det med min ene hånd. Tænk at han var min mand, min elskede Kenshin. Jeg kyssede hans pande, og gik så ud for at få mig vasket. Jeg tog en blød klud, og gjorde den våd. Imens jeg vaskede mig, tænkte jeg på det liv, Kenshin og jeg ville få sammen.

Døren gik op, og Kenshin stod i døren. Han gik hen og tog om mig, han tog kluden og begyndte at vaske mit bryst. Jeg så på ham og smilede glad. "Godmorgen min elskede" sagde jeg, og lagde mine arme om hans nakke. "Godmorgen smukke" sagde han, og kyssede min hals. Han gik ud af bade huset, og smed brænde på ildstedet under det. Jeg fyldte badekaret op, og bandt så et håndklæde om mit hår. Kenshin kom ind, og løftede mig op i karet og tog sit tøj af, og satte sig bag mig. Jeg rødmede, og lænede mig ind til ham.

Det var lidt underligt, at sidde i karet med Kenshin. Jeg satte mig på hans skød, og vendte mig om, så jeg kunne se på ham. Han lagde sine arme om mig, og holdt mig tæt. Jeg tog den bløde klud, og begyndte at vaske hans brystkasse. Imens kyssede Kenshin min hals, og vaskede mig mellem benene. Dog gjorde det mig virkelig tændt efter ham, så jeg lagde min hånd mellem hans ben og vaskede hans lem. Han rødmede meget, men han nød det også.
Jeg smilede, og gned mig lidt mod hans lem. For jeg havde virkelig meget lyst til ham nu, jeg ville mærke hans lem i mig. Om så jeg skulle holde ham, for at mærke det. Kenshin tog fat i min røv, og løftede mig op og satte mig ned, lige oven på hans lem, så jeg fik den ind i mig. Jeg stønnede af nydelse, selvom det også gjorde ret så ondt.

Jeg så ind i hans øjne og rødmede, da Kenshin begyndte at slikke mit bryst. Jeg stønnede, og kunne føle, hvordan Kenshin bevægede sig i mig. Håndklædet om mit hår faldt ud, og røj i vandet. Men jeg opdagede det ikke, for jeg nød så meget at have sex med Kenshin. "Åh Kenshin," stønnede jeg og bed mig nydende i læben. Jeg lagde mine hænder på hans skuldre, og bevægede mig i takt med ham. Kenshin stønnede, og jeg kunne høre, at det kom helt fra hans hjerte. Jeg kyssede ham længe og hedt. Han lagde sin tunge ind i mund mund, og legede med min tunge.
Efter lidt tid, kunne jeg mærke, at Kenshins lem begyndte at blive hård, og jeg havde lært, at det betød, at Kenshin snart ville komme i mig. "Kaoru jeg kan snart ikke holde tilbage mere, jeg kommer!" Udbrød Kenshin og kom i mig. Jeg buede i ryggen af nydelse, jeg stønnede forpustet, og smilede glad til Kenshin. Jeg løftede mig, så jeg fik ham ud af mig. Derefter lagde jeg mig op af han, og slappede af i badet sammen med ham. "Det var fantastisk min elskede, meget fantastisk" sagde jeg kærligt, og nussede hans brystkasse. Kenshin nikkede forpustet, og smilede og lagde sine arme om mig.

Med et gik døren op, og Yahiko kom ind. "Hvad laver I, man kunne høre jer helt udenfor, man skulle tro i havde pint hinanden" sagde Yahiko. Jeg så irriteret på ham, havde den dreng ikke lært at banke på. "Skrub ud Yahiko" sagde jeg, og tog fat i et håndklæde og tog det om min krop, og steg ud af badet. Kenshin tog også et, og svang det om sig og rejste sig. "Yahiko du burde altså havde banket på, Kaoru og jeg fik da et helt chok, af at du bare kom ind" sagde Kenshin og tog sin kimono på, og svang min om mig. Yahiko trak bare på sine skuldre og gik ud igen, var han bare kommet ind, for at drille os.

Jeg sukkede, og fik mig så tørret og fik min kimono ordenligt på. Kenshin lagde sine arme om mig, og kyssede mig ned af halsen. "Lad dig ikke påvirke af hans drillerier elskede, vi kan nyde hinanden over alt jo" sagde Kenshin med en fræk tone. Jeg rødmede, men nikkede så til ham. Han havde ret, det kunne vi jo. "Men elskede hvad nu hvis han har regnet ud, hvad vi to lavede" sagde jeg og rødmede. Kenshin smilede kærligt. Hans dejlige smil, kunne altid få mig til at slappe af. "Så lad ham, han kommer jo selv snart i den alder, hvor han ikke vil kunne modstå en kvinde, ligesom jeg ikke kan modstå dig Kaoru" sagde Kenshin, og åbnede vinduet, så dampen fra badet kunne komme ud.

Jeg gik ud fra badet og ind på mig og Kenshins soveværelse, der var et lille alter der inde, med et billede af mine forældre. Jeg tændte nogle duft lys og satte mig foran det. Kenshin kom der ind, han havde hentet en blomst fra bedet udenfor, og den lagde han på alteret. "Ærede mr. og mrs. Kimiya, mit navn er Kenshin, jeg er den heldige mand som deres datter har valgt at gifte sig med, jeg lover Dem, at jeg altid vil forsvare Kaoru med mit liv, og at det er mig en ære at være hendes, tak fordi I skænkede den dejlige kvinde livet" sagde Kenshin i en bøn til mine forældres ånder. Jeg smilede glad over ham og kyssede hans kind. Kenshin smilede og pustede derefter lyset ud og tog min hånd.

Vi gik udenfor, og satte os lidt. Jeg lænede mig op af Kenshin, og kunne ikke være mere glad. Kenshin så på mig og smilede glad, han lagde sin arm om mig og kyssede mig hedt. Jeg satte mig op på hans skød, og holdt kysset. Han lagde hånden ind under min kimono, og hev mine trusser lidt ned og løsnede så sin egen lige under mig. Jeg regnede hurtigt ud, hvad det var han ville, og smilede og hev ham med ind i vores soveværelse. Kenshin lukkede vores dør efter os, og gjorde sådan at Yahiko ikke kunne komme ind. Jeg tændte nogle velduftende duft lys og gjorde vores seng blød.

Mens jeg stod bukket over vores seng, mærkede jeg Kenshin lige bag mig. Han tog fat i mine hofter og fjernede min kimono fra mit underliv og ben, og pressede sig så ind i mig. Jeg stønnede af det, og lagde bukket over sengen. Han bevægede sig i mig, og holdt mig fast. "Åh....av..søde du vrider min arm" sagde jeg og så på ham, med tåre i øjnene, for det havde gjort ondt. Kenshin stivnede og lagde mig ned, og tjekkede mig om jeg var okay. Han sank på knæ, og skammende sig så meget over at have skadet mig. Jeg kravlede hen til ham, og lagde mine arme om ham. "Undskyld Kaoru, jeg ønskede ikke at skade dig, jeg lod mig rive med" græd Kenshin og lagde sine arme om mig, og græd ind til mig. "Det ved jeg godt min elskede, det ved jeg" sagde jeg og lagde ham ned og tog hans kimono af ham.

Jeg fik vendt ham om på maven, og satte mig på hans røv, og begyndte at give ham massage. Han lagde sit hoved på sine arme, og begyndte at slappe af. Jeg hentede en olie, som jeg smurte på hans ryg, og kunne mærke at han havde mange nerver i klemme. Han bed sammen, da jeg begyndte at løsne dem op. "Det gør ondt Kaoru" sagde han, og så på mig. "Det ved jeg søde, men du har så mange i klemme, at de er svære at få løsnet" sagde jeg og fik ham op at sidde. Han så nd i mine øjne, og jeg kunne se at han havde meget ondt. "Søde jeg love at passe på, men lad mig løsne de nerver op, og så lover jeg dig en hed omgang sex " sagde jeg til ham. Han rødmede og tog mine hænder. "Må jeg ikke så nok, have sex med dig, før du begynder på mine nerver" sagde han bedende. Jeg nikkede kærligt til ham, og tog min kimono af.

Jeg lagde mig i sengen, og tog om ham og kyssede ham, da han lagde sig oven på mig. Han pressede sig ind i mig, og begyndte at bevæge sig. Jeg stønnede af det, og holdt om hans nakke. Han kærtegnede min kind, imens han bevægede sig i mig. Jeg smilede stønnende, og tog hans hånd ned på mit bryst, hvor han så gav det et klem. Jeg stønnede højt, og fik en orgasme af det. "Søde...åh....jeg vil gerne...." Stønnede jeg. Min sætning blev kvalt i mine støn, og jeg ville så gerne vide Kenshins fornavn. Kenshin så ind i mine øjne og smilede. Han kyssede mig længe, og pressede sig dybere ind i mig. Vi fik vendt os om, sådan at jeg red Kenshin. Vi stønnede begge af det, og jeg mærkede at Kenshin blev meget hård af det. Han kom meget i mig, og jeg skreg af nydelse og sank sammen over ham.

Kenshin trak sig ud, og lagde vores tæppe over os. Jeg smilede forpustet, og lagde mit hoved på hans brystkasse. "Kenshin jeg tænkte på, hvad er enlig dit fornavn, jeg lærte dig at kende under navnet Himura Kenshin" sagde jeg og lagde mine arme på hans brystkasse. Kenshin lagde sin arm under sin nakke. "Kun du vil jeg fortælle det til, det navn jeg er født med, før min mester Hiko ændrede det til Himura Kenshin, var Shinta Himura" sagde Kenshin kærligt og kyssede min pande. "Det er et virkeligt smukt navn Shinta" sagde jeg kærligt, og faldt i søvn over ham, velvidende at jeg var den eneste, der kendte hans rigtige navn, ud over hans gamle mester.
Tilbage til toppen Go down
https://rosewille.danskforum.net
Hauraki
Admin
Admin
Hauraki


Antal indlæg : 350
Respekt : 0
Age : 32
Join date : 17/08/11

My beloved Samurai (xxx) Empty
IndlægEmne: Sv: My beloved Samurai (xxx)   My beloved Samurai (xxx) Icon_minitimeOns Mar 05, 2014 10:37 pm

Kapitel 4: Overraskelse
De følgende måneder gik som en leg, der var ingen problemer. Kenshin og jeg nød at være gift, og han hjalp mig tit med træningen, når Yahiko blev alt for meget. Men en dag dukkede en gruppe mænd op på kamp skolen, jeg stod med trænings sværdene i mine arme, da de sparkede døren ind. "Hvor er Battousai!" råbte de rasende, og en af dem greb hårdt fat i min arm. "Slip mig, jeg aner ikke hvad I snakker om, der er ingen battousai her, der er kun mig og min mand" sagde jeg og bed sammen af smerte. "Lad min hustru gå, i sataner, I vover på at skade hende" lød der med et, og Kenshin kom hen til os.

Jeg så at hans øjne var helt kolde og røde, jeg stivnede helt. Han var blevet battousai the manslayer igen. Manden der havde fat i min arm, trykkede meget hårdt, så jeg kom til at skrige af smerte. Kenshin trak sit sværd og angreb manden meget hurtigt, og slog ham væk fra mig. "Rør I min familie, kan I bande på at jeg vil dræbe hver og en af jer, og jeres familier" sagde Kenshin rasende. "Du skræmmer din egen familie battousai" grinede mændene bare, og pegede hen på mig. Jeg sad på jorden og rystede bange, battousai delen af Kenshin, havde altid skræmt mig, ikke fordi det var battousai, men på grund af de så frygtelige kolde øjne.

Kenshin så på mig, og stivnede så. Han så væk, og tårer løb ned af hans kinder. Han tog sit sværd, og sprang så hurtigt væk fra kamp skolen som han overhoved kunne. Han havde gjort en ting, som han ikke ønskede. Nemlig at skræmme mig. Jeg fik mig selv hurtigt på benene og græd. "Shinta!" skreg jeg grædende, og sank på knæ. Han kunne da ikke bare forlade mig, han var jo mit et og alt, min elskede mand.

Den følgende dag fik jeg Sanosuke og Yahiko til at lede efter Kenshin, men der var intet spor af ham. Jeg stod hele tiden og ventede på nye svar fra Sanosuke og Yahiko, om de havde fundet ham, eller om jeg havde mistet min mand for altid. Jeg kunne ikke engang spise noget, da vi skulle spise aftensmad, selvom det var Megumi der havde lavet maden, så kunne jeg ikke få en bid ned. Jeg var alt for urolig for Kenshin, jeg ville bare have ham hjem igen, hjem i mine arme.
Nogle uger senere valgte jeg at træne Yahiko igen, dog var jeg vågnet op med morgen kvalme de sidste par dage. Men da jeg kom ud af soveværelset, kunne jeg se, at der var allerede en som der trænede Yahiko. Jeg kunne ikke se hvem, da solen gik i mine øjne. "Yahiko hvem er det" sagde jeg og kom til at træde forkert, så jeg var ved at falde. Dog ramte jeg ikke jorden, da nogle stærke arme greb mig.

Jeg så op, og så til min lykke at det var min elskede Kenshin. Jeg tog om hans hals, og græd ind til ham. Jeg havde virkelig savnet ham. "Shinta hvor tog du dog hen" græd jeg ulykkeligt. "Jeg tog til mester Hiko, for at få hjælp søde, jeg ville ikke skræmme dig mere end, det var jeg allerede havde gjort" sagde han ulykkeligt, og tog mig tæt ind til sig. Jeg kørte min hånd ned over hans venstre kind, og så at hans ar var skåret op. Han lagde sin hånd ovenpå mind, og så ind i mine øjne. Jeg kunne se tårer komme i hans øjne, så jeg kærtegnede hand kind. "Vi er sammen igen elskede, så glem det med de mænd okay" sagde jeg kærligt. Kenshin nikkede blidt og kyssede min pande.
Jeg sendte Kenshin hen til Megumi, så han kunne få såret syet. Megumi lagde en klud med noget bedøvende på hans kind, sådan at Kenshin ikke ville mærke, når såret blev syet. Jeg gik hen til ham,  og smilede. Kenshin sad på sine knæ, og så op på mig. Jeg lagde beroligende mine hænder på hans skuldre, og han lagde sin ene hånd på en af mine. "Jeg vil aldrig forlade dig igen Kaoru" sagde Kenshin, da han fik et plaster ovenpå syningen. "Ved jeg Shinta, det ved jeg" sagde jeg. "Hvem pokker er Shinta, han hedder da Kenshin" sagde Megumi. "Miss Megumi, mit fornavn er Shinta, jeg fortalte Kaoru det, da vi blev gift" sagde Kenshin og smilede glad.

Med et mærkede jeg en underlig kvalme, og gik lidt væk og støttede mig til huset. Jeg bøjede mig over en spand, og begyndte så at kaste op. Kenshin hørte mig, og for hurtigt hen til mig. "Skat er du okay" sagde han bekymret og løftede mig op i sine arme. Han bar mig hen til Megumi, så hun kunne tjekke mig. Megumi lagde sin hånd imod min side, og så på mig. "Gør det ondt her Kaoru" sagde hun. Jeg rystede på hoved, og så på hende og Kenshin. Men da hun satte sin hånd imod min mave, bed jeg sammen. "Kaoru jeg må bede dig sprede dine ben, jeg skal tjekke dit underliv" sagde Megumi. Jeg tog mine bukser af, og tog fat i Kenshins hånd. Da det var ubehageligt, at mærke megumis hænder nede ved mit underliv.

"Det er ubehageligt" sagde jeg og fik samlet benene, og for ind i Kenshins arme. "Det gør det måske nu, fordi af hvad jeg kan se og mærke på dig Kaoru, så er du altså et stykke henne, det jeg mener er, at du er gravid Kaoru" sagde Megumi, og smilede blidt. Kenshin og jeg så overrasket på hende. Megumi nikkede og smilede. Kenshin og jeg så på hinanden. Tænk at vi skulle være forældre, vores eget barn, en del af både Kenshin og jeg.
Tilbage til toppen Go down
https://rosewille.danskforum.net
Hauraki
Admin
Admin
Hauraki


Antal indlæg : 350
Respekt : 0
Age : 32
Join date : 17/08/11

My beloved Samurai (xxx) Empty
IndlægEmne: Sv: My beloved Samurai (xxx)   My beloved Samurai (xxx) Icon_minitimeOns Mar 05, 2014 11:01 pm

Kapitel 5: En familie
I den følgende tid var Kenshin altid rundt om mig, sørgede for at jeg ikke kom til skade, eller blev for vred på noget som helst. En aften sad jeg og så på en lille opvisning, som Yahiko og Sanosuke ville lave for os. Kenshin sad og holdt om mig, med sine hænder på min mave. Jeg gispede, da jeg mærkede et spark, og smilede glad. Kenshin smilede virkelig stolt, og kravlede om foran mig, og lagde sit øre mod min mave. Jeg smilede og nussede ham i håret, det var så sødt, når han lyttede efter barnets hjerte.

Med et mærkede han også den lille sparke. Han lyste helt glad op, og så på ham. "Kenshin jeg tænkte på, at hvis det bliver en dreng, så skal han hedde Kenjii, og hvis det bliver en pige, skal hun hedde Violet" sagde jeg kærligt og så på ham. "Det er nogle virkelige smukke navne min elskede" sagde Kenshin og løftede mig op, og bar mig indenfor.
Jeg blev lagt i sengen, og med et mærkede jeg et jag i maven, og tog mig til maven. "Søde hent Megumi, jeg tror det er nu" sagde jeg og lagde mig ned, med en arm over mine øjne, for at trække vejret bedre. Kenshin for hurtigt ud efter Megumi, og de kom hurtigt ind igen. "Kenshin hent en spand med vand og nogle håndklæder, så hjælper jeg Kaoru imens" sagde Megumi. Kenshin nikkede og løb hen efter det.

Imens bad Megumi mig begynde at presse, så vi kunne få fødselen igang. Jeg tog fat i lagnet, og spredte mine ben, og begyndte at presse. Tårerne løb ned af mine kinder, jeg syntes det var smertefuldt. "Jeg kan ikke, det gør for ondt" græd jeg. Kenshin kom ind, og satte sig ved mig og ondt mig ind til sig. "Du kan godt min elskede, det ved jeg du kan, jeg er her hos dig" sagde han kærligt og kyssede min pande. Jeg græd ind til ham, men begyndte så at presse igen. "Det er godt Kaoru, jeg Lan se den lillesøster hoved nu, bliv ved med at presse" sagde Megumi. Jeg skreg, og pressede alt hvad jeg kunne.

Med et lød der baby gråd i hele værelset, og jeg så på Megumi. Hun viste os vores barn, og fik ordnet det der skulle ordnes. Hun lagde vores barn, i et lille tæppe og gav Kenshin det. "Tillykke I to, det blev en dreng" sagde Megumi og fik mig vasket. Jeg så hen på Kenshin med tårer i mine øjne, tænk at se ham stå med et barn i armene. Kenshin lagde vores så ned til mig, og lagde sig så ved mig og tog om mig. "Vores lille Kenjii" sagde jeg glad, og tørrede mine øjne. "Jeg er stolt af dig min elskede" sagde Kenshin, og græd selv af glæde. Jeg så på Kenjii, og begyndte at amme ham. Tænk at et møde for så længe siden, idag var blevet til vores søn Kenjii. Jeg kunne ikke helt fatte det, men det var virkeligt. Et tilfældigt møde dengang, var blevet til stor kærlighed, til en familie.
Tilbage til toppen Go down
https://rosewille.danskforum.net
Hauraki
Admin
Admin
Hauraki


Antal indlæg : 350
Respekt : 0
Age : 32
Join date : 17/08/11

My beloved Samurai (xxx) Empty
IndlægEmne: Sv: My beloved Samurai (xxx)   My beloved Samurai (xxx) Icon_minitimeOns Mar 05, 2014 11:01 pm

SLUT
Tilbage til toppen Go down
https://rosewille.danskforum.net
 
My beloved Samurai (xxx)
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Rosewille :: Anime Fanfiction ::  -
Gå til: